Conquest Racing kwam weer in actie met zijn nieuwe tiener line-up, Nelson Philippe en Andrew Ranger. Philippe zal zijn tweede seizoen ingaan binnen de Champcar World Series. "Het belangrijkste voor mij is dat ik meer voor elkaar heb gekregen met mijn engineer, Don Bricker," aldus Philippe. "We hebben veel verschillende dingen geprobeerd, nieuwe dingen waaraan de crew hard heeft gewerkt tijdens het seizoen. Er heeft veel ontwikkeling plaatsgevonden, dus we hadden echt veel om uit te proberen. Ik denk dat we een sterk pakket hebben voor het seizoen. We zien wel wat gebeurd in Long Beach, ik waag me nog niet aan voorspellingen, maar werk hard aan mijn voorbereiding."
Andrew Ranger zal in Long Beach zijn debuut maken en zal voor die tijd zoveel mogelijk proberen te leren over de wagen en het team. "Ik ben erg blij met het Conquest Racing team, ze zijn echt fantastisch tegen me. Ik werk met mijn engineer van vorig jaar (in Toyota Atlantic), Dave Faustino, en ook met Bruce Ashmore. De baan was erg hobbelig en ik had een probleem met schakelen, ik heb er nog een pijnlijke pols van.
Ik ken het circuit in Long Beach, waar ik vorig jaar tweede werd in de Toyota Atlantic. Maar nu met Champcar zal ik nog veel moeten leren. Ik oefen veel pitsstops, omdat dit iets nieuws voor mij is."
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!