OpenWheelWorld.net Home
scott dixon
linker balk
Volgende Race
Honda Indy Grand Prix of Alabama
18 April, 21:40 CET

Poll
Welk team kan dit jaar de aansluiting vinden bij de 'grote drie'?
5% 5% AJ Foyt Racing
6% 6% Dale Coyne Racing
57% 57% Ed Carpenter Racing
21% 21% McLaren
5% 5% Meyer Shank Racing
6% 6% Rahal Letterman Lanigan


Foto v/d week
Het Paretta Autosport team

OpenWheelWorld.net

Conquest Racing beŽindigt samenwerking met Rubicon

Alex Tagliani, Toronto Conquest Racing heeft bekend gemaakt dat het team zijn samenwerking met de Rubicon Sports Agency heeft beŽindigd. In april was het team van Eric Bachelart een samenwerking aangegaan, waardoor Rubicons Jim Freudenberg dienst deed als commercieel directeur van Conquest.

Conquest maakte tevens bekend niet aan de start te zullen verschijnen op de Kentucky Speedway en Mid-Ohio.

Share |
Geplaatst
Gewijzigd 31-07-2009, 00:02
Geschreven door
Fotografie Michele-Marie Beer / OpenWheelWorld.net


  7 reacties !

willenvanmourik, 31-07-2009, 08:59

Huh? Zijn ze nou helemaal Gek! geworden ? Dit is zo Dom! ! Ik kan hier zo Boos om worden, Furieus kan bijna niet ! Dit doe je gewoon niet NeeNee! ! Vingers you all !
Top! heel goed Eric, kan je weer lekker gaan Zzz en iedereen LOL! en met een grote Hehehe morgen weer opstaan en van het mooie weer genieten Cool Laat iedereen maar Verbazing en Right... achter ! Je hoeft je niet te Money of Treurig te zijn, het is jouw beslissing Glimlach en ik geef je gelijk Knipoog !
Zo, alle smileys zijn ook weer op ... Knipoog !

willenvanmourik, 31-07-2009, 09:01

Oh, ik was er ťťn vergeten, sorry ! Dan zo maar : Vreemd

kb14, 31-07-2009, 09:03

Duivels deze ook nog

237.498 mph, 31-07-2009, 13:15

Ik heb door al dat gereis waarschijnlijk het nieuws deels gemist, maar leeft Junior Strous nog? Na Indianapolis heb ik hem niet meer in een formule wagen gezien... zijn website geeft ook niet veel duidelijkheid; die is uit de lucht?

willenvanmourik, 31-07-2009, 15:36

Thnx kb14 Duivels !
Betreffende Junior Strous: Die rijdt tegenwoordig vrolijk (nou ja ... vrolijk .. Treurig .) rond bij de 'oude' garde op Zandvoort in de Dutch GT4 ... ook dit weekend trouwens ! Maar ja, er is nog hoop voor hem, afgelopen week melde een 'bejaarde' ex F1 coureur zich terug in de F1 ... ehhh, ben z'n naam vergeten ... Schoenmaker of zo iets ... Huh?

kb14, 31-07-2009, 16:36

Bedoel je schumacher?

Patrick, 31-07-2009, 17:40

willenvanmourik> Over Junior gesproken, ondanks dat ik geen officiele bevestiging heb kunnen krijgen, heb ik via verschillende kanten wel gehoord dat het gewoon een 'geen financiŽn' was. Tenzij hij nog wat geld vindt, zal hij dus niet meer in de Lights rijden.

Over Schumacher, zijn terugkeer maakt de volgende Formule 1 race zowaar eens een beetje interessant! Het zal me erg benieuwen hoe hij het met een slome Ferrari zal doen!

Terug naar waar dit bericht over ging, jammer dat Conquest niet aan de start zal staan in Kentucky en (vooral) Mid-Ohio. Het is lastig voor ze om hun hoofd boven water te houden, ik hoop dat ze er snel weer bovenop komen.


Barber Motorsports Park
Barber Motorsports Park
Zaterdag - 17 April
17:00 Vrije training 1 
20:40 Vrije training 2 
23:55 Kwalificatie 
Zondag - 18 April
17:50 Warm-up 
21:40 Race 

Race St. Petersburg
test
1. J. Newgarden 2:06:12
2. P. OíWard 2:06:16
3. S. Dixon 2:06:18
4. S. Bourdais 2:06:20
5. R. Hunter-Reay 2:06:22
Volledige uitslag

IndyCar Series stand

OfficiŽle sites