Alex Tagliani, Toronto

Conquest Racing beëindigt samenwerking met Rubicon

Geplaatst
Gewijzigd 31-07-2009, 00:02
Geschreven door
Conquest Racing heeft bekend gemaakt dat het team zijn samenwerking met de Rubicon Sports Agency heeft beëindigd. In april was het team van Eric Bachelart een samenwerking aangegaan, waardoor Rubicons Jim Freudenberg dienst deed als commercieel directeur van Conquest.

Conquest maakte tevens bekend niet aan de start te zullen verschijnen op de Kentucky Speedway en Mid-Ohio.

FotografieMichele-Marie Beer / OpenWheelWorld.net
Deel op Social Media
reacties 7 reacties:
willenvanmourik
31-07-2009, 08:59
Huh? Zijn ze nou helemaal Gek! geworden ? Dit is zo Dom! ! Ik kan hier zo Boos om worden, Furieus kan bijna niet ! Dit doe je gewoon niet NeeNee! ! Vingers you all !
Top! heel goed Eric, kan je weer lekker gaan Zzz en iedereen LOL! en met een grote Hehehe morgen weer opstaan en van het mooie weer genieten Cool Laat iedereen maar Verbazing en Right... achter ! Je hoeft je niet te Money of Treurig te zijn, het is jouw beslissing Glimlach en ik geef je gelijk Knipoog !
Zo, alle smileys zijn ook weer op ... Knipoog !
willenvanmourik
31-07-2009, 09:01
Oh, ik was er één vergeten, sorry ! Dan zo maar : Vreemd
kb14
31-07-2009, 09:03
Duivels deze ook nog
237.498 mph
31-07-2009, 13:15
Ik heb door al dat gereis waarschijnlijk het nieuws deels gemist, maar leeft Junior Strous nog? Na Indianapolis heb ik hem niet meer in een formule wagen gezien... zijn website geeft ook niet veel duidelijkheid; die is uit de lucht?
willenvanmourik
31-07-2009, 15:36
Thnx kb14 Duivels !
Betreffende Junior Strous: Die rijdt tegenwoordig vrolijk (nou ja ... vrolijk .. Treurig .) rond bij de 'oude' garde op Zandvoort in de Dutch GT4 ... ook dit weekend trouwens ! Maar ja, er is nog hoop voor hem, afgelopen week melde een 'bejaarde' ex F1 coureur zich terug in de F1 ... ehhh, ben z'n naam vergeten ... Schoenmaker of zo iets ... Huh?
kb14
31-07-2009, 16:36
Bedoel je schumacher?
Patrick
31-07-2009, 17:40
willenvanmourik> Over Junior gesproken, ondanks dat ik geen officiele bevestiging heb kunnen krijgen, heb ik via verschillende kanten wel gehoord dat het gewoon een 'geen financiën' was. Tenzij hij nog wat geld vindt, zal hij dus niet meer in de Lights rijden.

Over Schumacher, zijn terugkeer maakt de volgende Formule 1 race zowaar eens een beetje interessant! Het zal me erg benieuwen hoe hij het met een slome Ferrari zal doen!

Terug naar waar dit bericht over ging, jammer dat Conquest niet aan de start zal staan in Kentucky en (vooral) Mid-Ohio. Het is lastig voor ze om hun hoofd boven water te houden, ik hoop dat ze er snel weer bovenop komen.

Volgende Race
Long Beach
Long Beach
Zaterdag - 25 September
00:00 Vrije training 1
18:00 Vrije training 2
21:05 Kwalificatie
Zondag - 26 September
18:00 Warm-up
21:45 Race
Poll
Wie wint het 2021 IndyCar kampioenschap?
21% 21% Pato O'Ward
68% 68% Alex Palou
6% 6% Josef Newgarden
3% 3% Scott Dixon
3% 3% Marcus Ericsson
IndyCar Series Races
Verenigde Staten
Barber Motorsports Park
18-04
Verenigde Staten
Texas Motor Speedway
02-05
Verenigde Staten
Texas Motor Speedway
02-05
Verenigde Staten
Indianapolis Road Course
15-05
Verenigde Staten
Indianapolis
30-05
Verenigde Staten
Road America
20-06
Verenigde Staten
Indianapolis Road Course
14-08
Verenigde Staten
12-09