OpenWheelWorld.net Home
scott dixon
linker balk
Volgende Race
Grand Prix of St. Petersburg
07 Maart, 19:00 CET

Poll
Rijdt James Hinchcliffe in 2021 weer fulltime IndyCar?
79% 79% Ja
21% 21% Nee, alleen parttime
0% 0% Nee, helemaal niet meer


Foto v/d week
Surfers Paradise gaat niet alleen om racen

OpenWheelWorld.net

Milka Duno stapt in wagen Dreyer & Reinbold

Milka Duno Milka Duno neemt komend weekend de wagen van Darren Manning over. De Venezolaanse keert weer terug in de IndyCar Series bij het team waar ze vorig jaar ook voor reed, Dreyer & Reinbold Racing. Ook neemt ze haar persoonlijke sponsor CITGO mee, die dan ook groot op de wagen zal staan. Nog niet bekend is of deze overeenkomst ook voor de Indy 500 geldt, maar dit mag wel verwacht worden. In het voorseizoen was er nog sprake van dat zij teamgenoot zou worden van Robert Doornbos bij Newman/Haas/Lanigan, maar het team besloot geen derde wagen in te zetten voor Duno.

Voor Duno is de opluchting dat ze nu wel aan de start kan verschijnen in Kansas nog groter: "Ik ben echt erg blij om te gaan racen en terug te keren naar Kansas. De fans ondersteunen me zeer goed. Ik ben ook blij om terug te keren bij Dreyer & Reinbold Racing, omdat zij het vorig jaar erg goed hebben gedaan. Tot slot moet ik CITGO bedanken voor hun fantastische ondersteuning. Ik waardeer de kans om terug te keren en ga hard werken om goede resultaten te behalen."

Share |
Geplaatst
Gewijzigd 24-04-2009, 11:23
Geschreven door
Fotografie Milkaduno.com


  7 reacties !

Maurice, 24-04-2009, 11:55

Dom! Dom! Dom! Dom! Dom!

237.498 mph, 24-04-2009, 12:28

haha, inderdaad,
maar toch....
Als je haar ontmoet, smelt je meteen!

Als ze zich weet te kwalificeren in mei, dan is ze toch sneller dan degene die zich niet weten te kwalificeren en het zorgt toch elke keer weer voor spektaculaire momenten met haar achter het stuur.


Patrick, 24-04-2009, 13:27

Tja, voor spectaculaire momenten staat mevrouw Duno zeker garant...

Over dat smelten wanneer je haar ontmoet ben ik het minder eens. Ik heb haar vorig jaar in Kansas ontmoet en ondanks dat ze er op de foto bij dit nieuwsbericht best aardig uit ziet, vond ik het in het echt helemaal niets.

Maargoed, leuk dat we weer de aloude vraag op kunnen halen, 'in welke ronde crasht Milka Duno?' Hehehe

Modest71, 24-04-2009, 18:12

Lol Patrick Glimlach
Zaag aantal rondes doormidden en daar ongeveer.

Patrick, 24-04-2009, 18:54

Modest71> Komt inderdaad redelijk in de buurt, ja.

Maargoed, even serieus, het is natuurlijk een slechte zaak dat iemand puur en alleen om de enorme zag centen die ze meeneemt wordt aangenomen.

Desondanks moet ik zeggen dat ze vorig jaar het wel een stuk beter deed met op de ovals vijf finishes uit acht starts. Alleen op de permanente/stratencircuits moet ze gewoon echt niet rijden, daar was ze vorig jaar gewoon gemiddeld 5-7 seconden seconden per ronde te langzaam.

237.498 mph, 24-04-2009, 20:18

Tja Patrick, smaken verschillen. Kan heel moeilijk tegen haar lach, dan ga ik stotteren...

Over die centjes van haar mans bedrijf (Citgo): ik geloof dat de F1 bolides jarenlang voor een deel door mannen met met veel centjes werden bestuurd en die werden weer, omdat ze formule 1 coureurs waren, bestempeld als de beste coureurs in de autosport.

Ik begrijp de terughoudendheid voor coureurs als Milka Duno, voor mij zij het allemaal helden, maar als ze het echt te bont maakt, moet de IRL gewoon ingrijpen.

Friet-zoervleis, 25-04-2009, 16:34

237.498 mph> In de formule 1 is dat wel vaker voor gekomen. Ik weet nog dat ze die Ricardo Rosset (destijds teamgenoot van Verstappen bij Footwork) hadden geschorst voor onprofessioneel rijgedrag.

Maar okeej.. Wat het geld betreft zeggen ze wel eens: Money talks, bullshit walks. Maar van bullshit is deze meid niet echt gemaakt Knipoog


Barber Motorsports Park
Barber Motorsports Park
Maandag - 2 November
 16:00 Sessie 1

Barber Motorsports Park
1. R. VeeKay 1:05.615
2. C. Herta 1:05.738
3. P. OíWard 1:05.905
4. A. Rossi 1:06.017
5. J. Harvey 1:06.099
Volledige uitslag

IndyCar Series stand
test
1. S. Dixon 537
2. J. Newgarden 521
3. C. Herta 421
4. P. OíWard 416
5. W. Power 396
Volledige standen

OfficiŽle sites