OpenWheelWorld.net Home
scott dixon
linker balk
Volgende Race
Grand Prix of Alabama
18 April, 21:30 CET

Poll
Naar welke rookie kijk je het meeste uit?
68% 68% Romain Grosjean
13% 13% Jimmie Johnson
20% 20% Scott McLaughlin


Foto v/d week
Charles Zwolsman kampioen Toyota Atlantic

OpenWheelWorld.net

OpenWheelWorld.net zoekt de discussie op!

OpenWheelWorld.net logo In een poging meer interactiviteit te creŽren met de bezoekers van haar site, is er functionaliteit toegevoegd waarmee het mogelijk wordt te reageren op nieuwsberichten! Achter ieder nieuwsbericht is voortaan af te lezen hoeveel reacties er aanwezig zijn.

Om zelf een reactie te plaatsen op een artikel is het noodzakelijk om eenmalig een account aan te maken.

Vragen, klachten of tips zijn natuurlijk altijd welkom via het contactformulier.

Share |
Geplaatst
Gewijzigd 23-02-2009, 22:41
Geschreven door
Fotografie Gib Stoffmann / OpenWheelWorld.net


  7 reacties !

Haiko, 23-02-2009, 22:46

De eerste reactie met dit nieuwe systeem!

Wat vinden jullie van deze toevoeging ?
Hoewel het natuurlijk nog erg nieuw is, zijn er wellicht al zaken die misschien beter kunnen.
Als dat zo is horen we dat graag natuurlijk!

dnhems, 23-02-2009, 23:06

Erg goed dat deze functie ingebouwd is..
We moeten er wel op letten dat het normaal volwassen gebruikt wordt, sites als racefreaks en f1today hebben erg vaak kinderachtig gezwets.

Haiko, 23-02-2009, 23:09

Dat klopt inderdaad Glimlach

We kijken het eerst een tijdje aan of het zo beheersbaar is.
Eventueel kunnen we dan nog een waarschuwingsmelding inbouwen dat een reactie bijvoorbeeld bij drie negatieve meldingen verborgen wordt.

burens, 24-02-2009, 10:12

Ik zeg:"een goede toevoeging." Top!

En dat je mensen op de site krijgt die niet normaal kunnen reageren zal je altijd houden.

dnhems, 24-02-2009, 10:21

Precies!, we wachten het gewoon af Glimlach

Patrick, 24-02-2009, 12:24

dnhems>> Dat was inderdaad de reden waarom we niet eerder de mogelijkheid tot reageren op berichten hadden toegevoegd. Vooral toen Champ Car nog bestond maakten de meer fanatiekere fans van beide kanten vaak kwetsende opmerkingen tegenover het andere kamp en dat moeten we natuurlijk niet hebben Knipoog

Nu dat er nog maar ťťn raceklasse is, zullen dat soort reacties minder zijn. We hebben er in ieder geval aan gewerkt om de reacties eenvoudig controleerbaar te maken en mochten er toch nog problemen ontstaan, hebben we genoeg ideeŽn om dit verder tegen te gaan. We hebben er dus vertrouwen in dat het gaat werken!

dnhems, 03-03-2009, 17:58

Top!


Barber Motorsports Park
Barber Motorsports Park
Dinsdag - 23 Februari
 15:00 Sessie 1

Barber Motorsports Park
1. R. VeeKay 1:06.518
2. S. Bourdais 1:06.633
3. G. Rahal 1:06.721
4. W. Power 1:06.902
5. C. Daly 1:07.021
Volledige uitslag

IndyCar Series stand

OfficiŽle sites