Woensdagochtend mochten de monteurs van de Champ Car teams eindelijk aan de wagens werken. Er moest veel gebeuren: wagens en materialen moesten uit worden gepakt en de werkplaatsen moesten in worden gericht. Ook meldden de eerste coureurs zich op het circuit. ChampCar.nl was aanwezig en maakte foto’s.
Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!