"Ik denk dat we meer posities op de baan hebben goed gemaakt dan wie dan ook, we hebben in deze race namelijk maar liefst zeventien inhaalmanoeuvres gepleegd voor een positie. We verloren wat posities tijdens onze pitstops maar de wagen was geweldig. We hadden gisteren iets gevonden dat we goed toe konden passen op onze wagenafstelling en besloten er gewoonweg voor te gaan, we gingen er echt maximaal voor en gingen de hele dag rechts, links en recht vooruit. Het was zo gaaf allemaal, ik beleefde veel plezier aan deze race, ik heb er echt van genoten. Het was een goed weekend voor ons."
FotografieIndyCar / Getty Images



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!