"Onze snelste ronde was een beetje rommelig en aangezien er dit weekend maar één vrije trainingsessie is was vrijwel iedereen van begin tot eind op de baan om zoveel mogelijk ronden proberen te rijden. De wagen voelde best wel goed vandaag. We hebben geen enkele ronde op de rode (zachte) band gereden maar ik denk dat we een goede wagen hebben en dat we voor een plekje vooraan kunnen vechten in de kwalificatie. We moeten er gewoon voor zorgen dat we er staan morgen!"
FotografieIndyCar / Getty Images



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!