“Ik ben ok, maar het was een harde klap die ik door mijn hele lichaam voelde,” blikte O’Ward terug. “Het lijkt erop dat ik gewoon de wagen verloor. Ik kan er niet al te veel over zeggen, ik ben blij dat ik ok ben en ik weet dat het team er voor zal zorgen dat alles klaar zal zijn voor de volgende sessie. Er zijn twee soorten mensen op de IMS: de jongens die de muur gaan raken en de jongens die de muur hebben geraakt, ik ben nu in die tweede groep gekomen.”
Direct na de crash heeft het Carlin team de road-course wagen van Max Chilton erbij gehaald, zodat deze omgebouwd kan worden naar de speedway configuratie voor O’Ward. Naar verwachting zal hij op vrijdag weer ‘gewoon’ kunnen rijden.
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!