OpenWheelWorld.net Home
scott dixon
linker balk
Volgende Race
GMR Grand Prix
15 Mei, 20:45 CET

Poll
Welk team kan dit jaar de aansluiting vinden bij de 'grote drie'?
5% 5% AJ Foyt Racing
6% 6% Dale Coyne Racing
57% 57% Ed Carpenter Racing
21% 21% McLaren
5% 5% Meyer Shank Racing
6% 6% Rahal Letterman Lanigan


Foto v/d week
Colton Herta, St. Petersburg

OpenWheelWorld.net

Update 3: Langdurige rode vlag in Detroit

Detroit De Chevrolet Detroit Belle Isle Grand Prix is voor lange tijd met een rode vlag stilgelegd vanwege problemen met het wegdek. Op meerdere locaties op het circuit liet het opvulmiddel tussen de naden van de begonnen wegdekdelen los, wat gevaarlijke situaties opleverde. James Hinchcliffe crashte door de het loslatende wegdek in de bandenstapels.

De organisatie van het evenement heeft de naden nu opgevuld met een nieuw vulmiddel, waardoor er mogelijk binnen een half uur weer wagens op het circuit kunnen rijden.

Meer updates volgen wanneer deze beschikbaar zijn.

Update: De race zal om 18:30 uur lokale tijd / 0:30 uur Nederlandse tijd herstart worden.

Update 2: De race wordt rond 18:45 uur lokale tijd / 0:45 uur Nederlandse tijd herstart, waarna er nog vijftien ronden worden verreden. Hiermee is de race 30 ronden korter dan de geplande 90 ronden.

Update 3: OpenWheelWorld.net heeft een uitgebreide fotogallerij toegevoegd met foto's van de baanreparaties, geschoten door OpenWheelWorld.net medewerkster Michelle-Marie Beer.

Foto's van de reparaties aan het circuit in Detroit


Share |
Geplaatst
Gewijzigd 04-06-2012, 00:45
Geschreven door
Fotografie Michele-Marie Beer / OpenWheelWorld.net


  22 reacties !

fanvandoornbos, 04-06-2012, 00:09

Het zal mij benieuwen Huh?
Of het verstandig is om het te laten doorgaan?
We zullen het zien.

Patrick, 04-06-2012, 00:22

Als de gaten zijn opgevuld en alles blijft goed op z'n plaats, moet het te doen zijn!

valensia, 04-06-2012, 00:24

show must go on, ben alleen benieuwd of het nieuw gestorte beton wel wil blijven zitten, die oude beton zag er niet al te stevig meer uit

Bassie10, 04-06-2012, 00:30

Zend RTL het nu om 0:30 nog wel uit? Ik was even naar iets anders weg gezapt.

fanvandoornbos, 04-06-2012, 00:36

Wat jammer mensen..zie het nut der niet van in om 15 rndn te doen en dan af te vlaggen..Das puur voor het publiek

Patrick, 04-06-2012, 00:37

Bassie10> Goede vraag. Ik weet niet of iemand de uitzending van RTL heeft gekeken, hebben ze hier iets over gezegd?

valensia, 04-06-2012, 00:38

voor't publiek, voldoende ronde om de race af te vlaggen, waarschijnlijk dat 45 ronden het nieuwe beton ook weer richting helm zou gaan.
genoeg redenen, maar bovenal, 15 ronden is toch een betere afsluitinging dan een NO GO

valensia, 04-06-2012, 00:41

minuutje of 5 en dan weten we of harry mens wordt gepasseert

fanvandoornbos, 04-06-2012, 00:41

@Patrick@Bassie10:RTL is gestopt met de uitzending en gaat niet verder.

Patrick, 04-06-2012, 00:46

Ok, voor iedereen die nog geen linkje heeft, hier is er één om de race tot het eind te kijken: .

valensia, 04-06-2012, 00:47

hmm lekker dan

fanvandoornbos, 04-06-2012, 00:48

@Tongue winkatrick:Yep die loopt hier al de hele avond Knipoog En meestal doet ie het super Top!

Patrick, 04-06-2012, 00:52

Daar gaan we weer, hopelijk nu zonder problemen (en regen!).

valensia, 04-06-2012, 00:56

regen?!?


fanvandoornbos, 04-06-2012, 00:57

Jawel..regen

Patrick, 04-06-2012, 00:57

Je moet dat stuk tot html meekopiëren Knipoog

En we hebben regen!

valensia, 04-06-2012, 01:00

LEUK!!!!!!! wat doe je nu als je dixon heet, regenbandjes halen of vooraan blijven rijden

fanvandoornbos, 04-06-2012, 01:07

Nou dit gaat geweldig zo zeg..

Patrick, 04-06-2012, 01:11

Slim werk door de Ganassi jongens!

fanvandoornbos, 04-06-2012, 01:14

streams vallen weg K..

fanvandoornbos, 04-06-2012, 01:19

Goed gedaan Ganassi..nu eindelijk naar bed want de wekker gaat om 5:30 weer..Op naar volgende week Top!

Patrick, 04-06-2012, 01:22

Volgende week wordt een latertje, zaterdag op zondagnacht om 2:00 uur Knipoog


Indianapolis Infield
Indianapolis Infield
Vrijdag - 14 Mei
15:30 Vrije training 1 
19:00 Vrije training 2 
22:30 Kwalificatie 
Zaterdag - 15 Mei
16:45 Warm-up 
20:45 Race 

Kwalificatie
test
1. R. Grosjean 1:09.440
2. J. Newgarden 1:09.567
3. J. Harvey 1:09.653
4. Á. Palou 1:09.712
5. S. McLaughlin 1:09.714
Volledige uitslag

IndyCar Series stand

Officiële sites